LIAR-ME
Hola bon dia!
M'agradaria que em diguéssiu algun consell perquè tinc por a liar-me. Això del tio gallito i follador no em va. Sóc molt carinyós i tal però m'agrada més tot a l'antiga, més romàntic i tot però, tinc un problema. Hi ha alguna cosa que em tira enrere quan em vull liar. Això de pensar en liar-me amb algú que em mola em sembla perfecte però a l'hora de la veritat em tiro enrere. Ja vaig tenir una mala experiència. Què puc fer? Necessito ajuda!
Mersi per tot a tots!
InterPersonal

Hola!!
segurament aquesta mala experiència que dius et va marcar més del compte i per això ara et costa fer-ho. El meu consell és que no et forcis, que no vulguis anar massa ràpid, dona't temps per refer-te d'aquesta mala experiència i ja veuràs que amb el temps veuràs les coses diferents. Però si vols anar massa ràpid segurament el teu cos es tancarà en banda i serà pitjor.
Ves al teu ritme sense obsessionar-te en si podràs o no liar-te, agafa-li confiança a la noia amb qui estiguis i demana-li anar a poc a poc, ja veuràs com ho entendrà i com arribarà un dia que podràs liar-te amb ella sense problemes.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat