vull vomitar!! ajuda rapid!!!!
hola, soc una noia que te 14 anys, a punt dels 15, i medeixo 1'75 i peso 60 kg.
cada vegada que toca menjar, no ho vull fer, i a la que m'obliguen de fer-ho tinc ganes de vomitar perque tot el que menjo em va a la panxa, i em sento bastant grasa.
les meves amigues diuen que estic masa prima i que m'he aprimat molt aquest estiu, que no entenmen com es que no vull menjar. la meva mare diu que em portara al hospital, pero no crec que sigui tant greu.
no se que em pasa, no se si estic començant a tenir un transtorn mental...
ajuda!!!!!
Sara Bujalance

Hola mariia18! El teu pes és justet per la teva alçada, estàs prima. Això sumat al fet de que no tinguis ganes de menjar i de que et sentis grassa sense estar-ho en està indicant que pot haver un problema relacionat amb el pes i el menjar, que si no s'atura pot acabar convertint-se en un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, en un trastorn mental. El que has de fer per evitar-ho és parlar amb la teva mare i dir-li com et trobes. Ella t'ajudarà a sentir-te bé. Sé que pot costar parlar amb ella, però ho has de fer, i com abans millor. Pensa que ella té el dret i l'obligació d'ajudar-te, i tu no tens la culpa del que t'està passant, deixa-la ajudar-te. Molts petons!!