No sé que fer...
Bon dia!
Espere que em pugues ajudar amb el meu problema... Estic surtint amb el meu novio un poc més d'un any i ens estimem moltíssim pero encara que vivim a la mateixa ciutat ens veiem una volta a la setmana com a molt ja que jo tinc classe pels matins i ell té horari vespertí. Estic molt asustada perque com no parlem ni ens veiem tinc por de que la nostra relació s'acabi i jo no ho vull per res del mon...
Que puc fer? :S
InterPersonal

Hola loski! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que el trobis a faltar si sents que a tu t'agradaria veure'l més. També és cert que és natural que en les relacions a vegades apareguin circumstàncies que fan que no poguem veure a l'altre tan com voldriem.
Explica-li com et sents, i el que t'agradaria i que si és possible organitzar-vos diferent o si és possible veure'us més. Aquesta conversa fa falta tenir-la amb la parella per saber què cadascú espera de la relació i com podeu negociar el que vol un i el que vol l'altre.
La clau està en que poguem parlar per organitzar.-vos d'altres maneres. Per exemple, si us envieu algun watsupp cada dia, alguna trucada, organitzar plans diferents pel dia que us veieu ( cine, berenar o sopar a llocs diferents, anar a fer alguna activitat o hobby junts, sortir també amb les colles perquè amb gent també us ho passareu molt bé, etc).
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat