Porfaa EsQuE eS tAn...
Holaaa
Mira el que em pasa esque hi ha un noi que m'agrada moltissim pero resulta que es el meu exnovio, vem tallar fa mig any.Som amics i tal , a ell no li agrada ningu.I a mi m'agrada cada dia més .Cuan ell apareix em poso nerviosa i no se...Fa molt de temps que m'agrada i no se que fer.
Gracies per ajudarme
InterPersonal

Hola chuche,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs abans de res hauràs de saber què vols amb ell.
Si vols tornar-hi, primer de tot et diria que recordéssis el perquè vau tallar. Si es tracta d'alguna cosa que ara no us afectaria, endavant! Et tocarà tornar a seduir-lo amb mirades i indirectes... a jugar una miqueta, a veure com et respon ell.
Si el què va passar entre vosaltres no s'ha arreglat i prefereixes tenir-lo com a amic i no tornar-ho a intentar, te l'hauràs de treure del cap i de vigilar no confondre aquests sentiments d'amistat amb l'enamorament.
Sé que no és fàcil, però primer has de saber què vols tu!
Una abraçada
www.consultajove.cat