Alchol
Holaa!
D'aqui poc sera la primera vegada que bebem amb les meves amigues i ens agradaria saber unes quantes coses per aixo et demanem ajuda.
El pla seria beure vodka amb coca-cola o fanta barrejat i no ens volem emborratxar. A partir de quants gots ens podem tajar? I que és el millor per treure l'olor a alchol?
Merciii!
Sara Bujalance

Hola Carlota! No et puc dir a partir de quantes copes un s'emborratxa perquè depèn molt de cada persona. Hi ha persones que tenen un tolerància mínima a l'alcohol i només beure'n molt poc ja comencen a trobar-se malament. Donat que sou adolescents, el vostre cos i el vostre cervell encara estan creixent, i això fa que prendre alcohol sigui del tot desaconsellable per a vosaltres, i encara més si és vodka. A més, la millor manera de no fer olor a alcohol és no prendre'n. I sempre que algú s'inicia a prendre alcohol el que ha de fer és prendre'l a poc a poc i començar amb quantitats molt petites, per tal d'observar com reacciona el cos a l'alcohol i parar abans de trobar-se malament. Molts petons!!