així estem
hola, tinc un problema i es qu eno tinc masses amics. Defet em porto molt be amb els altres nois de l'escola (vaig a una escola nomes de nois) i practico un esport en el quan durant 6 mesus aproximadament no puc quedar pq haig d'entrenar pero despres d'aquets mesus arrivo a casa i dic, i amb qui vaig jo ara. Ja ho se, tinc els amics de l'escola i un dells en concret, el meu millor amic, es vastan conegut i em presenta a gent i nose perque pero quan mels presenta em quedo callat escoltan el que diuen i es clar com ningu m'acava de coneixer no em demanen el whats ni m'obren al face.
que pic fer, necessito ajuda, ho passu realment malament, quan son nois a qui em presenten vale, pero quan son noies encara em tallen mes i mira que la gent no em definiria com a una persona timda. Que faig, que els i dic? estic fet un lio. El que m'agradaria tenir es un grup amb amics i amigues que pogues coontar-hi sempre que diguem de quedar que ens veiem sovint pero encanvi d'aixo la gent em coneix com l'amic d'aquest l'amic de l'altre o com l'acoplat. (aixo es el qu ecrec jo)
InterPersonal

Hola!
t'entenc perfectament i sé que no és fàcil sentir-te com et sents, però jo crec que tu mateix saps la resposta, perquè sense adonar-te'n has dit "quan me'ls presenta em quedo callat". Mentre et mostris inactiu i siguis com dius tu un acoplat, et serà molt difícil que algú es fixi amb tu, has de ser un pèl més actiu i potser moure fitxa abans d'esperar a què sigui el teu amic qui et presenti gent. Si esperes que vinguin a tu, ho tindràs molt més difícil. En cavi si ets tu qui es mou, qui pregunta, s'interessa, etc. serà molt dif´cil que no et vegin i algun dia coneixeràs algú amb qui fer una gran amistat.
Amb les noies igual, és el mateix, has de moure fitxa, ningú ho farà per tu.
Va, que un cop donguis el primer pas, ja aniràs agafant embranzida!!
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat