URGENT, CUESTIÓ DE DIES
Bona nit, miri he conegut a un noi fa molts mesos, mes de mig any, m'ha demostrat moltíssim i me cuide com si fos ja parella seva. La cosa es que jo soc molt gelosa, i ell molt sociable amb totes les ties i nois que m'han agradat s'han acabat liant-se amb altres per aixo tinc tanta por, cosa que fa que discutim més de lo normal. Dintre de poc me demanará sortir, i jo per mi li diria que si ja, pero tinc 14 anys, i els meus pares no ho saben, tu creus que tinc edat? Estic tan ilusionada i l'estimo tant, no poden jutjar la meva felicitat.. esclar un altre problema es que soc molt propensa a les crítiques i per cualsevol cosa m'esfondro. A més ell es estranger, i no se si la meva familia li faria gracia, i tinc por de que quan jo ja estigui amb ell no l'acceptin i l'hagi de deixar sense explicarli el perque, perque jo de racista no tinc res. L'estimo moltissim... porto mesos i mesos rallantme per aixo, pero necesito opinió perque ja mateix arriba el dia, vosté que faria? opinió merci♡
Sara Bujalance

Hola Gertrudis! Pel que fa als gelos, el millor que pots fer és parlar obertament amb el teu novio sobre com et sents i les pors que tens, parlant-ho amb ell podràs evitar-los. Pel que fa a dir-lo als pares, és important que els donis l'opció de saber-ho i respectar-ho. Si la seva reacció no fos positiva, pots parlar amb ells també sobre com et sents. Segur que si veuen que ell t'estima i et tracta bé l'acaben acceptant. De totes maneres, t'aconsello que facis aquesta consulta a l'apartat de psicologia, ells són els experts i et podran orientar de la millor manera. Molts petons!!