URGENT, CUESTIÓ DE DIES
Bona nit, fa molts mesos vaig coneixer a un noi del meu institut, em parlo molt amb ell, és a dir cada dia concretament, i me cuide moltíssim. Ens agradem com es normal, però es massa social amb totes les ties, i jo soc molt gelosa, cosa que fa que discutim més del compte, perque abans que ell m'han agradat altres persones que amb tonteo i tonteo s'han acabat liant amb altres i deixant-me a mi de costat, i tinc por de que me torni a passar perque amb ell es diferent. D'aqui molts pocs dies me demanará sortir, pero només en tinc 14 de anys, i soc molt propensa a les crítiques, penso que soc massa petita, pero me l'estimo tant i soc tan feliç que si penso que el deixes escapar ho passaria molt pitjor, estic indecisa, tu amb 14 anys que faríes? A més es estranger i tinc por de que algú parli mes del compte o la meva família no li fassi gracia i no ho accepti quan ja estigui ilusionada, perque ja no sabria com dir-li al noi, i jo de racista no tinc res, me l'estimo tant.. pero esclar, tants obstaculs poden amb mi. Opinió sisplau, merci♡
InterPersonal

Hola!!
Si aquest noi t'agrada de veritat no veig perquè no has de provar-ho… ara bé, que surtis amb ell no vol dir que li donis tot de bones a primeres, tu pots marcar el ritme i decidir en cada moment quin nivell de relació vols tenir amb ell. Això és important, ja que surtir amb un noi no té perquè implicar-ho tot, simplement heu de parlar i decidir si els dos espereu el mateix de la relació.
Ves a poc a poc si tens dubtes, és el més lògic i a mesura que passi el temps ja veuràs cap a on vols anar o fins on vols arribar.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat