estic molt gorda?
Hola, tinc 15 anys medeixo 1,58 y peso 63kg ja se que estic gorda i gracies a aixo tinc la autoestima bastant baixa :( pero quin pes hauria de tenir?
Sara Bujalance

Hola Miriam, el teu pes està bé, però el més important és que la teva autoestima sigui bona independentment del teu pes. Pensa que totes les persones ens mereixem ser felices, estimades i respectades tinguem el físic que tinguem. Per mantenir un bon pes només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària:
)i que facis esport habitualment. Per tenir una bona autoestia no importa el pes, sinó que el que importa és que et valoris positivament, t'acceptis tal i com ets, et donis permís per equivocar-te com tothom, i que et rodegis de gent que et faci sentir bé. Molts petons!!