NO PUC MES!
es una pregunta rapida i senzilla...
esta be enamorrar-se del teu millor amic, vull dir, esque em fa molta por perdrel molta i voldia saber que pasaria si menrolles amb ell despres com seria tot
InterPersonal

Hola!!
la pregunta és ràpida però la resposta no és gens senzilla. No puc dir-te què passarà perquè és impossible saber-ho… cada cas és cada cas. Valora bé el que vols fer i assegura't que ell sent el mateix que tu, ja que el que pot arribar a ser més problemàtic és que no sentiu el mateix. Si és el teu millor amic, m'imagino que li tens molta confiança per tant el millor és que parleu abans de decidir res, així veuràs si val la pena donar el pas o si és millor quedar-vos com amics.
Ho sento però jo no puc dir-te res més que això.
Que tinguis sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat