No se que fer.
Fa 1 any mes o menys que m'agrada un no. Abans de dirli que m'agradava es portava molt be amb mi, i quan es va enterar va parar de parlar-me. No crec que li importi i em fa por dirli alguna cosa per por que m'odii mes. Ajuda siusplau. Els seus amics em diuen que em llençi, peró no se que fer!
InterPersonal

Hola Moonii<3:') ! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que tornis a intentar apropar-te a ell. Està bé que li expliquis com et sents ara que no et parla. Centra't en tu mateixa i en el que tu necessites! No anticipis com ell reaccionarà, ja que no ho saps i pensar negativament no t'ajuda. Afronta't a la situació de parlar-ne cara a cara, expressant com et sents amb aquesta situació tan distant i aclarint les coses. Fer aquest pas et farà sentir segura amb tu mateixa i que et valores!! A més, demostres molta valentia! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga