ei boness
ei bones! no es res de gaire greu eixo qe et dire, potser et pot semblar fins i tot una tonteria. Pero es que estic molt preocupada.
Tinc 16 annys i mig i encara no m'he liat amb cap noi, ni he estat amb ningú evidentment. El que passa es que em fa com por nose,a que em facin mal, a caure malament. Perque soc una persona que sol caure malament amb la gent i pr aixo em relaciono amb poquissina gent, poquissima. No es normal oi, que a la meva edat encara no u hagi fet?
No estic del tot desenvolupada fisicament, o almenys aqesta es la impressio que a mi em done. Tinc poc pit i cul, el que passe es que a la meua edat ja no creix, no? vull dir, ja estic del tot desenvolupada...i aixo em preocupa perque no canviare. A mes, soc molt alta (faig 1.67) i aixo tampoc magrada ser tan alta!! les noies baixetes son mes mones. 1.67 es un alçada normal?
beh nsse, ja t'he dit que era una tonteria pero es que no em sento normal.
que en penses?
petonets!
InterPersonal

Hola!!
totes les inseguretats que tens són normals a la teva edat. Estàs en una època de canvis i d'experiències noves, desconegudes per tu i és lògic que tinguis pors i et preocupis. Tota la gent de la teva edat, encara que no t'ho sembli, en major o menor mesura les té i no tots ni totes us desenvolupeu al mateix ritme, ni teniu les meateixes experiències a la mateixa edat.
Tot i això, és important que puguis trobar algú amb qui parlar-ne, perquè així aconseguiràs que les teves inseguretats es facin més petites. Per exemple, jo no trobo que medir 1,67 sigui ser molt alta, jo medeixo 1,75 i això si que és ser alta!! ;) tot depèn amb qui et comparis…
Pel que fa a les experiències amb nois, és normal que si les teves amigues ja ho han provat, tu tinguis la sensació que vas tard, però has d'anar al teu ritme, no al dels altres i com t'he dit abans cadascú viu les experiències quan es sent preparat. No t'atabalis, el que et passa és normal!!!
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat