No em sento bé...
Bones!
Jo tinc un problema i és que no em sento bé com estic. Tinc 13 anys medeixo 1'53 i peso 56 kg, faig bàsquet 3 dies a la setmana. M'agradaria perdre una mica de pes ja que no em sento bé amb el meu cos. Sobretot de les cuixes, me les veig molt grasses. Jo menjo de tot en general i bé, vaig anar a la pediatra i li ho vaig explicar, i em va dir que fes una "dieta". Em va funcionar pero jo no veia gaire canvi, m'agradareia que em diguessis algun esport o activitat o alguna solució per poder arribar a baixar uns 6/7 kg que vull. I si em poguessis dir que puc fer per aprimar les cames sobretot… merci, un petó.
Sara Bujalance

Hola catalana15! El teu pes està bé, no cal que aprimis. L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple), i fer esport, com a mínim i com ja fas, 3 cops a la setmana. Pel que fa a les cames, pensa que no hi ha cap manera de perdre o guanyar pes d'una part concreta del cos, el que sí pots fer és practicar esports com bicicleta, step o patinatge, ja que treballaràs tot el cos i especialment cames i cul. Molts petons!!