El meu pes
Hola.
Tinc 14 anys, medixo 1'67/8 y peso 54Kg,abans pesaba 74Kg i em vaig aprimar 20Kg, jo em segueixo veien una mica grasa.
M'agradaria sober si peso més del que dec.
Gracies
Sara Bujalance

Hola littlelydia! No, amb 54 no peses més del que deuries, de fet, NO has d'aprimar més perquè estàs al límit i si aprimes més tindries problemes seriosos de salut. El fet de que et continuis veient grassa, tot i haver aprimat 20 quilos, i tot i estar prima, ens està alertant de que podria acabar convertint-te en una obsessió el tema del pes. Per evitar-ho el que has de fer és parlar amb els teus pares sobre com et sents al cos, ells t'ajudaran, i anar al metge per a que t'ajudi a controlar el pes d'una manera segura i saludable. Fent això t'estalviaràs problemes greus. Molts petons!!