nose que fer
hola!! soc una noia que esta molt indecisa
magrada molt un noi, i una amiga meva ha insinuat que a ella tambe, pero el problema gros es que ell i jo vam tenir algo mes per una festa del meu poble, llavors nose que fer, pero se que el nen em prefereix a mi mil vegades. ara fa un parell de dies que no ens veiem pero nose com fermho per acostarme mes a ell i provar sort a una relacio mes forta.
espero el vostre consell, siusplau no ho publiqueu que ho pugui veure tothom pq no vull que ningu suspiti.
un peto i gracies, per cert el nen te casi dos anys mes que jo pero ens agradem pero nose que passa que no enganxem i ho vull intentar... jiji perdo x enrrollarme tant gracies <3 <3
InterPersonal

Hola anonima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quan es barregen l'amistat i l'amor pot resultar-ne una situació complicada. Primer de tot et diré que per tal que una relació funcioni cal que les dues persones se sentin atretes l'una per l'altra, i això sembla que és així en el teu cas. Per tant, tot va en bona direcció.
El problema apareix quan la teva amiga et diu que a ella també li agrada. Aquí tens dues opcions:
- decidir-te pel noi, parlar amb ella i explicar-li com ha anat tot. Córres el risc de perdre la seva amistat, perquè no pots preveure quina serà la seva reacció i hauràs d'assumir les conseqüències.
- decidir-te per la teva amiga i renunciar a aquest noi. Si prens aquesta decisió pot ser que et perdis la possibilitat de provar-ho amb aquest noi i també hauràs d'assumir les conseqüències de no haver-ho intentat.
Així que... és el moment de prendre una decisió, decidir quins riscos vols assumir i acceptar les conseqüències de la teva decisió.
Molts ànims!
www.consultajove.cat