no vol ser amic meu... ajuda
Hola, fa dues setmanes que el meu novio va tallar amb mi per segon cop(portavem dos anys i mig) perque jo li vaig dir una mentida. Li vaig demanar perdó pero ell no vol tornar amb mi mai mes, almenys aixo es el que diu ara. Demoment parlem bastant pel mobil comença ell moltes vegades i això és una cosa que em fa dubtar de si podria voler alguna cosa amb mi d'aqui un temps o no, perquè ell em diu que soc super guapa i que qui no volgués res amb mi estaria boig pero continua dient que ell no vol res i nose que pensar. Que creieu? Ell diu que no em vol parlar en persona perque no vol que els seus amics li comencin a dir coses i vam discutir per això fa uns dies perquè a mi no em semblava bé. Ell diu que encara esta enfadat pero jo vull recuperarlo i crec que una bona manera és fent-me molt amiga seva amb la confiança que ens tenim els dos crec que al final voldria tornar si fossim molt amics però no se que fer per acostarme més a ell i que ell vulgui tambe que siguem molt amics o almenys que parlem en persona i no nomes pel mobil. Que puc fer? Li he de deixar un temps perque es calmi? Que faig per ser molt amiga seva? M'agradaria que fos rapid i no hagues d'estar 2 mesos per ser amiga seva.
InterPersonal

Hola Georgina,
Sóc la Laia Sala,psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les ruptures no són fàcils i tots les portem com podem. És veritat que si hi ha una discussió pel mig pot ser que la decisió fos impulvisa i poc reflexiva, o pel contrari, que fos la manera de deixar anar tota una situació que es coïa fa temps. No ho podem saber.
Normalment tots necessitem un temps per pair les coses i comprovar si la nova situació és millor per nosaltres o no. Li hauràs de respectar aquest espai que et demana. Si veus que no pots respectar-li... potser hauràs de prendre la decisió de parar les converses i allunyar-te'n, perquè us podeu fer molt més mal.
Com veus, no hi ha cap recepta màgica. Respecta-li el seu temps i segueix el teu instint (escolta't i fes el que tu creguis)
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat