No se que fer!!!
hola estic molt alterada tinc una amiga que se li ha mort el cosí i esta molt tocada ja k el seu cosí només tenia 11 anys no se com dirigir-me amb ella se que faci el k faci la cagaré no se k fer ajudeu-me si us plau que faig vaig allà i li dic u sento molt i continua tot igual ?? no se estic molt liada m'agradaria que m'ajudèsiu si us plau. petonets adolescents desde Reus
PD com mes aviat millor <3
InterPersonal

hola laia! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Ostres, quina situació me´s dura!!
Entenc com deu estar la teva amiga ! i la seva família! soportar una mort tan injusta és molt dur.
És natural que tingui aquestes reaccions. Després d'una pèrdua tan important sorgeix primer un estat de xoc!! ara deu estar en aquest moment. Llavors les emocions seran més serenes, tot i que apareixerà també molta tristes.a
En aquesta situació cal respectar com respon l'altre. Diga-li que et sap molt greu el que ha passat i que si d'alguna manera li pots donar un cop de mà: parlar, distreure's...
Potser necessita una mica d'espai i potser méscompanyia en altres...però si sap que estàs allà l'ajudarà!
És un procés i necessita temps. Amb el temps un ho va portant millor, però és natural que ara estigui tan traasbalsada.
Cuida't i cuida-la quan ella et necessiti.
una abraçada