Irtencanvi-Pares
Holaa :)
Necesito ajuda. Fa poc a l'escola ens van dir que fariem un intecanvi amb nens i nenes d'Anglaterra. O sigui, que algú vindría a casa meva durant unas setmana i després jo una setmana a la seva (en Anglaterra). M'encantaria poder fer aquest intercanvi, però els meus pares són molt protectors i segurament em diran que no. Que puc fer per que em deixin anar?
InterPersonal

Hola Minnie16! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com estàs. Però hih a coses a fer!! Deixa que la vida et sorprengui i anem a veure...
Explica'ls-hi sobretot perquè per tu és tan important aquest intercanvi: l'experiència, el fet d'aprendre a espavilar-te, a conèixer món i noves cultures, a relacionar-te amb els altres, a cuidar-te...etc.
Si saben per a què per tu és important poden entendre-ho més que si només reben una demanda!
Si diuen que patiran, demana-ls'hi què els rpeocupa, quines pors tenen i que busqueu informació per resoldre les seves preocupacions. Per exemple anant aparlar amb el tutor.
I si cal, fes aqusta consulta al teu tutor també que et doni un cop de mà!!
Ho aconseugiràs!
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat