gustos diferents
HOLA! necessito ajuda.
Tinc un problema, les meves amigues i jo tenim gustos completament diferents i això per a mi no es cap problema la veritat, el fet és que, per exemple, jo no soporto el reggaeton ni m'agrada anar a discoteques, pero en cambi prefereixo mil cops un bon grup de música catalana fent un concert a l'aire lliure, l'ambient i les sensacions en un bon concert son immillorables. El fet es que jo crec que en una amistat s'ha de saber rebre i donar i jo per exemple soc capaç d'anar una nit de festa a una discoteca encara que no m'agradi només pel fet de poder passar una bona estona amb elles, pero elles no son capaçes de quan ve un grup bo a la ciutat d'anar-hi o si a mi em fa moltissima il·lusió un concert o el que sigui anar amb mi (fins a tal punt que m'he arribat a quedar sola perque van per veure l'ambient i marxen deixant-me sola i fins i tot que jo em pari a saludar em giri i no hi siguin i es veu que han marxat a casa... Que he de fer? perque això és una cosa MOLT MOLT important per mi i encara que intenti trobar altre gent que li agradi aquest rollo em costa molt perque els meus pares em porten a una escola concertada i la mentalitat de la gent és molt diferent...
InterPersonal

Hola albi! Sóc l'Eli AUlet . Psiòloga d'Interpersonal. Doncs jo et recomano que si que t'aniria molt bé tenir diferents grupets d'amigues i amics on hi hagi gustos diferents. Lo que ens enriqueix més és sumar gent a la nostra vida!! a més a cada grup hi ha també maneres de fer diferent i això fa que aprenguem a ser més flexibles!!
Centra't en llocs , activitats i maneres d'arribar a gent que li agradin els concerts! Per exemple, a partir de facebbook hi ha grups, apunta't a activitats on trobis gent amb gustos similars, etc... Sumar gent et donarà moltes visions i veur'as com se't solucionen moltes maneres d'observar els altres i el món i de tu mateixa!!!
L'escola no té perquè ser un obstacle. És el que hi ha! Busca noves maneres, a l'escola tens aquesta gent, però no tot s'acaba amb l'escola. No entris tampoc en prejudicis sobre le'scola concertada! Segur que també és possible que trobéssim a gent que li agradi la rumba!
És una aventura!!! l vida és una aventura, explora!!!
Eli AUlet www.interpersonal.cat