Pànic a la mort...
Em passo dies i tardes plorant per la mort.. Tinc molta por!
Tinc por a la sensació de "ja no estic aquí", o que serà dels meus fills, de tots els meus secrets, de TOT!! Tinc molt de pànic..
Em pots dir algu perquè em calmi o per veure les coses d'una altra manera?
Moltissimes gràcies...
InterPersonal

Hol paulinsss! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs moltes vegades quan pensem tan amb la mort el que convé és parar-se un moment i valorar com tens la vida.
Pensa en totes les àrees de la teva vida:temps per tu mateixa, família, amics i amigues, hobbies, formació. En aquestes àrees dona'l-s'hi una puntuació de 0 a 10 en quant a nivell de contenta que estiguis i què pots fer per apujar un punt a cada àrea.
Pots començar a treballar per una àrea i a poc a poc vas afegint el mateix treball i estratègia amb les altres.
Si t'ocupes de valorar , organitzar i fer créixer i boniques les àrees de la teva vida, et sentiràs molt eficaç i satisfeta!! És com anar regant i cuidant totes les diferents flors del jardí per tenir-lo ben bonic.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat