Vull perdre grasa abdominal
Hola, soc un noi de 17 anys una mica rexonxo, no vull dir que estigui gordo pero si que tinc grasa abdominal. Ara m'he apuntat a un gimnas y m'agradaria saber quines rutines puc fer? Ami m'agradaria fer els tipics ejercicis de cinta, bici y aquestes coses, i tambe una mica de natació ja que al meu gimnas hi ha piscina.
Al tornar de l'estiu tothom m'ha trobat mes prim i m'agradaria aprofitar per començar a marcar muscul, em recomanes algun exercici en especial? Els consells d'alimentació no em fa falta que mels diguis ja que a la familia hi ha un nutricionista y ho tinc mes que clar. Quant de temps trigaria en notar els resultats?
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola! En realitat qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé sempre i quan el facis habitualment. Si vols saber quin rutina fer exactament al gimnàs, el millor que pots fer és demanar-li a algun dels tècnics que hi hagi al gimnàs per a que t'aconselli en funció del teu cas en concret i de les possibilitats del gimnàs. Pel que fa a notar els resultats, és important que tinguis paciència ja que es recullen al cap d'un temps (setmanes i a vegades mesos), i sempre que hagis estat constant i hagis fet esport habitualment (al voltant d'uns 3 cops a la setmana). Però el més important és que no t'obsessionis amb aquest tema, pensa que l'esport ha de ser una cosa divertida, agradable i saludable, si ho convertim en una obsessió pot acabar sent un problema. Molts petons!!