Cos, cafe.
Soc una noia de 16 anys, medeixo 1'58 i peso 43kg aprox. Tinc diverses preguntes
1. Consells per guanyar pes pero sense tindra xixa perque no sem notin les costelles ja que em fa repelus.
2. Hi ha alguna manera de treure les estries de les cuixes i lacne? Vull tindra un cos i una pell perfecta.
3. Cada matí em prec un cafe amb llet per no estar "zombie" a classe, pero sempre em ficu mes de 2 cullarades(no diré el numero exacte perque se que es excesiu, ho reconeixo). Laltre dia em va donar un atac de nervis i no podia parar quieta i tremolava, li vaig explicar al meu pare i em va dir que el que feia no era huma:') Així que la meva pregunta es: Es bo beure tant? Em pot pasar alguna cosa? Es que si no prenc no estic animada els matins i no trobo altre solució.
Remarco tambe que soc diabetica
Sara Bujalance

Hola Anònima97! Vaig per punts:
1. El millor consell per veuret amb més cos però no més greix és fer esport habitualment. Fes qualsevol esport que t'agradi, al menys, 3 cops a la setmana. (I menja equilibrat també)
2. No hi ha res perfecte, si intentes ser "perfecta" només aconseguiràs sentir-te malament perquè és una fita inabastable. La millor manera d'evitar les estries és menjar de tot, variat, fer esport i hidratar la pell amb una crema. Pel que fa a l'acne, és més fàcil de treure, netejat la cara amb un sabó especial per acne i posat després una crema específica també. A la farmàcia en trobaràs.
3.Un cafè al dia no és excessiu, però tenint en compte la reacció que vas tenir, i que encara ets jove i estàs creixent, és preferible que limitis el cafè per prendre'l només de tant en tant. Per evitar estar zombie dorm entre 8-9 hores cada nit i així estaràs bé al dia següent. Molts petons!!