hola!!!
hola! a veure aquesta és una consulta escrita per una amiga meva:
"a la meva classe hi ha un noi i som molt amics, ens tenim bastanta confiança. Ell es MOLT MOLT tiracanyes i cregut, chuleja de liar-se amb moltes ties i tal (com si fos un mèrit). Perquè si fos per ell cada setmana es liaria amb una diferent. A vegades em diu coses tipo:
-quan siguis com aquesta tia ya m'avisaras eeeh
Pero ell fa un any em va demanar sortir i li vaig dir que no i ens vam barallar pero ja ho vam solucinar i esta el tema oblidat
i no se per què pero ultimament em comença a fer tilin osigui no m'agrada pero em fa tilin i a vegades vull fer-li alguna indirecta i tal pero no ho faig perquè penso amb que es molt tiracanyes i li agraden les ties facils, i jo no vull semblar-ho, pero quan estem junts m'atrau.
què faig????"
InterPersonal

Hola lilly! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
En aquesta situació et recomano que pots ser tu la que te'l lliguis a ell. No esperis a que ell pugui ser altra cop el conquistador. Conquista tu! Diga-li per quedar o que li fas alguna broma mostrant el teu interès!
No sempre els nois han de donar el primer pas, dona'l tu! Això no és ser fàcil, això és portar les riendes! Si ho fas amb ganes i pensant que és el que tu vols, més que el que pensa en ell, funcionarà!
Tingues en comtpe però realment què vols amb ell, i valora realment el que ell diu qeu vol: que és liar-se amb una cada setmana! Lo important és que volguem el mateix per evitar confusions i mal rotllos.
Endavant
una abraçada,
ELi