Prima
Hola! Soc la Laura, des de petita que he sigut una nena molt prima i m'ha costat molt engreixar-me, que puc fer per engreixarme? esq quasi no tinc pit ni cul i se'm veu força prima i clar, ja inc 13 anys i totes les nenes de la meva classe en tenen i com es normal els nens les miren a elles i a mi no, i aixo no magrada gens pk a sobre soc la unica que enara no ha surtit amb ningu ni me dunat el meu primer peto i em sentu malament amb mi. Hi ha alguna manera de poderme engreixar?
per cert menjo de tot.
pd: m'agradaria que publiquessiu la consulta per que es altres noies que estiguin en el meu lloc sàpigue que han de fer.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Laura! El millor que pots fer és tenir paciència perquè encara ets joveneta i et queden molts anys per davant per créixer (pensa que hi ha gent que comença a desenvolupar-se abans, com les nenes de la teva classe, i d'altres que comencen una mica més tard, com sembla ser el teu cas). Ja veuràs com a mida que va passant el temps i el teu cos va madurant, creixen els pits i les caderes es fan una mica més rodones tot i ser prima. L'únic que has de fer tu és assegurar-te de que creixes bé menjant de tot i equilibrat, fent esport i descansant les hores necessàries. Molts petons!!