El trobo a faltar
Hola, doncs bé, el fet és que el meu millor amic i jo ens vam estar liant durant un mes, però un dia ens vam barallar perque el no sabia si li agradava una altre i bah! El cas és, que portem un parell de mesos sense parlar-nos i encara que jo he estat amb altres nois, el trobo a faltar, no se res d'ell. Què podria fer per què tornessim a estar bé? O per oblidar-me d'ell?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Im25. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Crec que el que et diré et semblarà molt obvi, però és el que penso. Asseure-us i parlar-ne. Però no un missatge per face o whats, sino quedar per parlar amb persona i aclarir què va passar i poder expressar els vostres sentiments amb tranquilitat. En funció de com reaccioni ell, decideixes. Està bé que demanis perdó si sents que ho has de fer, però tampoc et donis tota la culpa a tu i no "t'arrosseguis" si veus que ell no té la mateixa predisposició que tu a arreglar les coses. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat