lio totaal!
mira, jo tinc un amic que m'agrada molt però el problema es que jo no se si li agrado per que quan parlem per whats semblem una parella de enamorats(així portem uns 7 mesos o mes) però al insti no em diu res i tampoc em saluda, això em fa mal, i lo pitjor es que sempre em diu que esta a casa de alguna amiga seva o amb alguna amiga seva i no se si ho fa per posar-me “celosa”. I a mes fa uns mesos vaig conèixer a un noi que se que li agrado perquè m'ho a dit, jo sortiria amb ell però la meva millor amiga m'ha dit que li molestaria y no se que fer... Tot això es massa per a mi... Crec que un dia estellaré!
Gracies per llegir això!
petons!
InterPersonal

Hola anonimaaa. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Per començar, no entenc com una persona amb qui portes 7 mesos parlant (encara que sigui per whats) no té l'educació ni la consideració de saludar-te. I tampoc entenc com tu tampoc no t'his has acostat. A banda que vulgui res més, aquesta és una actitud que diu poc d'ell. I tampoc crec que l'estratègia de fer-te posar gelosa dient-te que està a casa d'una amiga sigui gaire encertada...No creus que si estigués realment interessat en tu faria alguna altra cosa per apropar-se?
En quan al tema de l'altre noi, si t'agrada i tu li agrades, a qui li ha de molestar que sortiu? És que no entenc si dius que és l'amiga que es molesta o el noi del whats...En tot cas, crec que has de fer el què tu creguis i no deixar-te portar pel què volen o desitgen els altres, i no els has de donar explicacions ( i encara menys al noi).
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat