Ballet
Hola!! Sóc una noia de 15 anys. Medeixo 1'65 i peso 65 kg. Crec que m'hauria d'aprimar una mica perquè no em sento còmode amb el meu cos. A més, aquest any he començat a fer ballet, per aprendre alguna cosa nova. La classe de moment em sento bastant còmode (dintre del què cap). Però em fa com vergonya dir-l'hi a les meves amigues que faig ballet per si se’n riuen de mi o algu. Només ho sap una de les meves millors amigues i no se si dir-los-hi a les altres o fins que no surti el tema no comentar-los-hi o no dir-los-hi res. No se que fer; se que sembla una tonteria però em fa cosa el què puguin pensar de mi. I encara que siguem amigues, sempre ens fem bromes i segur que mai s'imaginarien que faig ballet, i just en aquest tema no vull que me’n facin de bromes, perquè sinó crec que perdré les ganes de fer-ho, perquè no sóc gaire segura de mi mateixa.
Gràciess
Sara Bujalance

Hola Anònimaa! Primer de tot, el teu pes està bé, no cal que aprimis res! El que sí és important és que mengis equilibrat i facis esport habitualment per assegurar-te un bon pes (com el que ja tens). Pel que fa a dir-li a les teves amigues que fas ballet, pensa que si són amigues de debò i si els expliques que és una cosa important per a tu, et respectaran i et recolzaran en allò que a tu et faci feliç. Si riuen de coses importants per a tu tot i saber que són importants, caldrà que parlis amb elles sobre com et fan sentir i, fins i tot, plantejar-te si són amistats de debò. Molts petons!!