ajudaa
hola,soc una fan d'adolescents.cat i tinc un petit problema tinc 14 anys i encara no he sortit mai amb ningu ni m'he liat no res i totes les meves amigues si. El que passa es que crec que com que tinc poc pit i poc cul els nois no es fixen en mi. Pero tampoc no vull ser jo qui vagi darrera dels tios que haig de fer?
InterPersonal

Hola anonimaaaa124. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies per la teva confiança!
En primer lloc, dir-te que no hi ha res escrit sobre el tema aquest de liar-se amb algú, vull dir que no hi ha una edat determinada en la qual ja t'has d'haver liat...Entenc que et comparis amb amigues teves però hi ha molta gent com tu. Cadascú té el seu moment i aquest moment ha de ser escollit i desitjat per un/a mateixa.
Pel què fa al cul i pit...Amb 14 anys el cos d'una dona (i d'un home) encara no està acabat de formar. És més, és una època de forts canvis a nivell biològic, hormonal i físic en general (també psicològic). Per tant, tranqui, que la cosa encara pot canviar, ja que estàs en fase de nena-jova. I a banda d'això, per sort, les persones no només ens fixem amb un determinat tipus de físic, i això està bé. A més, també hi ha el caràcter, la forma de ser, de relacionar-te, etc.
Per últim, això que les noies no poden anar al darrera dels nois ja està passat de moda! I tant que ho pots fer si te n'agrada algun...cadascú a la seva manera està clar, però si no ho fas així, com sabran que els vols conèixer?.
Endavant i fora les pors!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat