em veig grasa...
hola, la meva altura es de 1'74 m i el meu pes es de 61 kg.
em veig molta panxa, i em sento grasa, tots em diuen que estic molt prima, i la meva mare diu que si no paro de pensar-ho i de menjar tan poc em portara al metge.
no se que fer
gracies
Sara Bujalance

Hola mariia18! El teu pes està bé, estàs prima! És impossible que estiguis grassa, així que el problema està en com et veus tu a tu mateixa no en com és el teu cos realment. O sigui, és un problema de percepció. El que has de fer per aconseguir veure't tal i com ets i sentir-te bé amb tu mateixa és valorar-te positivament, acceptar-te tal i com ets, donar-te permís per tenir defectes com tothom i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. El que també és molt important és que parlis amb la teva mare sobre com et sents amb el cos, ella t'estima i t'ajudarà a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!