no entenc
Aquesta crec que seria una consulta diferent de totes, però de vegades la gent fa mal sense pensar, em refereixo als estereotips, estic farta de que critiquin a les grasses, però és que també acabareu criticant a la gent que es prima per constitució com jo per molt que mengi no engreixo, no m'agrada el meu cos però és només una carcassa que li dona aspecte a "l'alma", tinc complexes però sabeu per què? Perquè no sóc perfecte igual que ningu per molt gras o prim que estiguis tindras defectes fisicament o mentalment.
El cas és que aquesta societat està canviant " ara els sacs d'ossos" com diu molta gent (i no trobo bé aquesta manera de definir a la gent) es moda doncs no hauria de ser així ni dir que la gent prima té anorexia i jutgar amb una etiqueta a qualsevol.
En resum ningú hauria de voler canviar el seu aspecte ni que sigui gras/sa prim/a amb stries, o altres, ni criticar a la gent grassa ni a la prima pel bé de la societat perquè les models són "irreals" (per dir-ho d'alguna manera) perquè la perfecció no existeix tothom és perfecte a la seva manera.
No sé si m'he explicat gaire bé...M'agradaria que ho publiquessiu perquè tothom sigui concient del mal que poden fer unes paraules, i per saber la vostre opinió.
Sara Bujalance

Hola! Estic completament d'acord amb tu! No s'ha d'etiquetar ni jutjar a ningú per com és el seu aspecte físic! I ningú hauria de sentir-se malament per com és el seu físic perquè tots som únics i perfectes a la nostra manera. A més, cap persona té dret a fer-nos sentir malament per com som, així que el millor que podem fer és ignorar les crítiques absurdes que alguna gent fa sobre el físic d'altres. I, evidentment, no s'ha de menysprear a ningú ni per ser gras ni per ser prim. El que sí hem de valorar molt és la salut i entendre que el pes és un tema relacionat amb la salut, per això és molt important dur a terme un estil de vida saludable. Molts petons!!