ES POSSIBLE?
Hola,
el meu novio i jo vam tallar fa dues setmanes perque jo li vaig dir una mentida i ell es va enfadar. Era la segona vegada que tallavem, les dos ho ha deixat ell. Jo li vaig demanar perdó pero ell esta enfadat amb mi ara i diu que no voldra tenir res mai mes amb mi. Tot i així aquests dies m'ha estat obrint pel whatsapp cada dia amb alguna excusa i m'intenta posar gelosa dient-me que parla amb la seva veina i coses aixi i nose si em diu que vagi amb altres tios per orgull o perquè realment ho pensa. Creieu que tot això ho fa perquè encara li importo i pot ser que en unes setmanes vulgui tornar? Es que el seu comportament em fa dubtar perquè ell diu que no voldrà mai més pero parlem bastant sempre comença ell i m'envia fotos seves...
InterPersonal

Hola Georgina,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que no et puc dir quines són les seves intencions, perquè només ho sap ell. A vegades els cops de ràbia ens fan fer i dir coses de les quals ens en penedim més endavant. Ho hauràs de parlar amb ell això.
El que està clar és que heu d'evitar seguir fent-vos mal. Si ell vol deixar la relació i no tornar-ho a intentar, hauràs de demanar-li que deixi d'escriure't i de saber de tu. Perquè sinó no us desenganxareu mai d'aquesta dinàmica i pot convertir-se en una situació molt tòxica per tots dos.
D'altra banda, si ell volgués tornar, haureu de parlar seriosament sobre el motiu de la ruptura i posar alguns límits a la relació (sobretot quan s'enfadi, evitar trencar, sinó demanar-te uns dies per calmar-se, per posar un exemple).
Molta sort!
www.consultajove.cat