Hola em dic mariaaa!
Holaaa!
Tinc un probleeema!
Ja fa dos semanes k e començat l'insti i bueno doncs jo i les meves amigues de l'escola coneixem a un grup de nenes d'un altre poble que tambe van a l'insti pero no se pk ara les meves amigues no si fan amb elles nomes mi faig jo i clar tinc l'opcio d'anar amb elles o amb les amigues de lescola. Jo e triat anar amb les amigues de l'escola. Pero el grupet de nenes sempre k em veuen em venen a cridar a mi i no a elles i elles pobres es keden: emm okk? i clar em sap greu pero jo amb les altres tmb mi vull fer pero els dos grups no si fan...
El cas esk les nenes de laltre poble tmb es fan amb el grup de nens i han creat una colleta tots junts i naltres ens em kedat com "margis" mestic cansant de toot iaaa hoderrr no se k put feer!
InterPersonal

Hola Laietaaa,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Que complicats que som a vegades, oi? Seria més fàcil si tothom pogués anar amb qui volgués! Ara mateix deus tenir la sensació que estàs al mig, però no és així.
Tu tens la sort que et fas amb els dos grups, doncs aprofita-ho! No deixis d'anar amb elles si t'hi trobes a gust! Però sobretot no ho amaguis, sigues sincera amb tots dos grups, explicant que pots ser amiga de totes i que no vols escollir. Qui sap? Potser amb el temps s'acabaran ajuntant les dues colles... dóna'ls temps per tal que es vagin coneixent.
Una abraçada
www.consultajove.cat