2 anys amb un noi
Hola, soc una noia de 17 anys, i fa 2 anys que un dia de festa vaig conèixer a un noi. (ara te 19anys) Ens varem trobar varis dies mes, fins que al final ens vam acabar enrotllant i des de llavors portem un rotllo raro. No estem sortint seriosament, tant jo com ell ens veiem amb altres, però per a mi lo nostre es especial, i m'agradaria tenir algú mes amb ell, algú nomes nostre. El que passa es que no crec que ell vulgui... A part que em confon molt,quan quedem hi ha vegades que esta mot carinyos amb mi, i m'abraça,em fa petons, etc. En canvi altres vegades esta com molt fred i no vol que l'abraci ni res. Que faig? Amb cap dels nois amb els que he estat en aquest 2 anys que fa que el conec he estat tant be com estic amb ell... I el que passa també es que no ens podem veure massa perque vivim a unes 2hores de distancia...
últimament ens em vist mes, pero no sempre es aixi.
Moltes gracies per endavant!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que dius tu necessites definir més la relació que teniu. Sembla que tens pistes de que a ell el lio que teniu ar aja li està bé, però en aquesta situació us pot ajudar a parlar cara a cara del tema. Tot i la por que pot fer afrontar aquestes situacions és la manera més clara de solucionar aquesta situació i afrontar aquestes situacions ens ajuden a ser més valents!! Pel que expliques ell es mostra molt ambivalent ; un dia si, un dia no; com et fa sentir que ell mostri aquesta ambivalència? respon-te aquesta pregunta amb sinceritat i fes una llista de pros i contres per valorar com et compensa aquesta relació. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga