BUUUUFFFFF!!!
Gracies per adelantat, soc un cas complicat. Ja no se on anar nose si podria parlar amb tu mes en privat... Pero et dic mes o menys avera si pots ajudarme encara que sigui una mica. Tinc casi catorce anys porto 3 mes o menys anant a la psicologa, desde agost a la psiquiatra i prenent psicotrops desde juny o aixi d¡aquest any.
He pres tranxilium, sertralina, lormetazepan, orfidal... etc. Actualment: dynamogen, hidropolivit (vitamines), lormetazepam y sertralina.
Tinc encara molts problemes per dormir i per descansar encara que prenc pastilles, la sertralina ja hauria de fer efecte, pero no noto massa canvi, no tinc ganes de fer res, em costa molt fer les coses, llevar-me, anar a l'escola etc...
Estudiar m¡es realmwent dificil, nose com motivarme i com estudiar pels examens, faig resums pero no s'em queda al cap.
Tinc atacs d'ansietat i nervis constants, psicomatitzo i fa que em trobi malament i tingui diaris dolors físics. Tecnicament tinc un trastorn d'ansietat, amb ansietat flotant, malestar somàtic secundari, crisis de pànic, anim baix reactiu, hiporexia amb disminucio ponderal e insomni.
SIUSPLAU AJUDAM!!!
InterPersonal

Hola anonima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No acabo d'entendre quina és la pregunta o en què et podria ajudar. Nosaltres no som experts en psicofàrmacs i no et puc ajudar (per això hi ha el psiquiatre).
Pel què fa a la psicòloga, jo et recomanaria que, si li tens confiança, li expliquéssis realment com et sents. A vegades fa vergonya o creus que no és necessari explicar-li segons quines coses, però et serà molt més útil si li parles sincerament. Intenta no agobiar-te pel son, ni posar-te nerviosa amb l'inici de curs. Pensa que un nou curs requereix un període d'adaptació (i el necessitem tots!) per tornar a agafar els horaris i les rutines que teníem abans de vacances, així com també el nostre cervell necessita un temps per "recuperar" totes les habilitats que tenia quan es va acabar el curs.
Espero haver-te ajudat una miqueta, però sobretot, si tens la sort de poder comptar amb ajuda psicològica, aprofita-la!
Una abraçada
www.consultajove.cat