NOI!:(
HOLA! Mira tinc un problema. M'agrada un noi no fa gaire i ja li he dit, un dia el vaig obrir per whatsapp i li vaig dir. Llavors vam estar parlant tot un cap de setmana, jo estava confusa. No se si li agrado o no, i la veritat es que em vui liar amb ell pero no tinc el valor de dir-li..Crec que li agrada un altre, pero se que ell estaria disposat a liar-se amb mi, pero jo no em vui fer ilusions ja que ja m'estic rallant. Espero la teva ajuda:*
InterPersonal

Hola happylife! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació has d'estar segura del que vols amb ell i ser conseqüent amb el que demanis. Si vols un lio i prou encara que li agradi una altra, doncs pots seguir parlant amb ell o esperant una sortida on hi aneu tots dos, etc, per donar el pas. Però si dius que t'agrada, has d'anar en compte en que liar-te amb ell no et porti a estar encara més confosa. Ja que si li proposes lio, i ell accepta per ell serà un lio i prou i llavors, si et quedes més penjada hauràs de ser conseqüent en el que ell també vulgui a partir d'allà: no continuar el lio o seguir i donar algun pas més. Si t'agrada has d anar en compte, valora com de forts són aquests sentiments cap a ell i si es corresponen amb un lio o si liar-te amb ell et farà patir més. Està a les teves mans! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga