ajudaa
holaaa, necessito ajudaa...fa uns mesos que em preocupa el meu pes, peso 51 kg i medeixo 160 cm.
El problema és que tinc una dieta equilibrada i he augmentat les hores d'esport de la semana (i mira que abans ja en feia moltes) però tot hi això no aconsegueixo aprimarme més que 1kg i d'això ja fa 3 o 4 mesos...el que em preocupa són les cames i m'agradaria que em poguessiu ajudar o tan sols donar-me idees perquè ja no sé què fer per aprimar les cames.
Sara Bujalance

Hola MMAA! El teu pes està molt bé, no cal que aprimis res més, no ho necessites! Per això no t'aprimes, perquè el teu cos no ho necessita i s'esforça per estar en el pes que li convé. Pel que fa a les cames, pensa que tampoc es pot aprimar o engreixar només d'una part concreta, com les cames. A més, amb el pes que tens és impossible que les teves cames necessitin aprimar. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, com el que ja tens, menjant equilibrat i fent esport habitualment. Per veure't millor les cames pots provar de fer bici, step o patinatge, ja que amb aquests esports treballaràs tot el cos, però cames i cul especialment. Molts petons!!