Què seria el millor, deixar-ho o continuar?
Bona tarda!!
Soc una noia lesbiana i estic sortint amb una altre noia desde fa 1 any llarg... En el que portem de relació hem tingut molts piques pero al final ho hem anat arreglant sobre la marxa... El problema que tenim les dos es que som una mica geloses, sobretot per terceres persones... Resulta que una d'aquestes terceres persones era una molt amiga meva que temps enrere ens haviem estat tirant la canya i la meva novia ho sabia. Va arribar un punt que era o ella o la meva novia... i vaig decidir quedarme amb la meva novia perquè vaig pensar que no volia perdrela despres de tot aquest temps... Total, que vaig eliminar totalment a aquesta amiga meva de la meva vida per tal de no tenir mes piques sobre ella i que despres no mho retreigués. Resulta que ara m'estic colant moltissim d'ella, però ella no em vol perdonar per haver fet aquella jilipollada d'eliminarla de la meva vida per la meva novia. Cada dia penso en ella, fins i tot hi somio però ella apart de no volguerme perdonar te novia... Què puc fer? ESTIC FETA UN LIO!
InterPersonal

Bona tarda thexz,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Si tu ja li has demanat disculpes, si ja li has dit tot el que penses i el que sents, i ella no et vol perdonar, no et queda una altra opció que acceptar i respectar la seva decisió. Se que no és gens fàcil, però no pots fer res més.
Tots cometem errors a la nostra vida, l'important és aprendre d'aquests errors per no tornar a cometre'ls més endavant. Deixa passar el temps, a veure si més endavant et por perdonar.
Tu ara no et castiguis més, ja has fet tot el que podies fer per tal de demostrar-li que saps que vas cometre un error. Ara perdonat a tu mateixa i fes la teva vida. Intenta posar-te les coses fàcils per no pensar tant amb ella (no li miris el Facebook, ni li escriguis pel xat... intenta agafar una mica de distància per evitar fer-te més mal amb aquesta situació).
Molts ànims
www.consultajove.cat