M'he pillat
En un concert vaig coneixer a un noi de 19 anys amb el que em vaig enrotllar, des d'aquell dia parlem i em dit de quedar i fer-ho, jo ja no soc verge, pero em fa cosa, i si no li agrada, i si es riu de mi? Crec que m'estic pillant i aixo no deu ser bo!
Ajudaaa!
InterPersonal

Hola txarango,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Enamorar-se sempre és bo! És una sensació molt bonica, i encara més si és recíproca. Pel que m'expliques no heu parlat gaire del què sentiu l'un per l'altre. No hi ha cap problema per quedar tots dos i embolicar-vos si tu no hi pateixes, però pensa en com et podria afectar aquesta situació.
Et sentiries bé després? Et faria mal?
Potser abans hauràs de treure el tema de quines intencions teniu cadascú. Si es parlen les coses i es deixen clares des d'un principi s'eviten molts patiments. Si creus que encara és massa d'hora, demana-li una mica de temps i aprofita per conèixer-lo més.
Una abraçada
www.consultajove.cat