No tinc gana!!
Hola, tinc 12 anys i des de fa un parell de setmanes no tinc gens de gana. La meva mare diu que he de menjar pero em noto com si acabes de menjar un cacho tross de pavo. No se, les meves amigues diuen que estic malalta pero jo em veig grassa i res mes. Medeixo metre 59 i peso 32 kilos se que no sembla molt pero quan em veus veus que estic grassa. Me mare diu que trucara a l escola pero per molt que truqui jo ja tinc una amiga que es menja el meu menjar 😋😋
A mes no em deixen snar al gimnas. Diuen que necessito sucre o algo per l estil. Jo em veig grassa, pero en canvi la meva avia diu que si seigueixo aixi la acompanyare a la tumba i hauran de fer un enterramen doble. Jo no crec que per no tindre gana em morire pero son ubs pesats amb tot aquest tema.
Que puc fer per que vegin que ni estic malalta?!?!
Moltes gracie😛😛
Sara Bujalance

Hola Ani! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que pel que expliques sembla que estàs tenint alguns problemes relacionats amb el pes i el menjar. Pesant 32 quilos és impossible que estiguis grassa. De fet, el teu pes és massa baix, tant que posa en risc la teva salut. Quan algú comença a tenir problemes relacionats amb el menjar sovint no se sent com una persona malalta, per això en aquests moments és molt important que confiis en els que més t'estimen, com la teva mare, i et deixis aconsellar per ella. Si no posem remei al que t'està passant ara pots arribar a tenir problemes de salut física i mental realment greus. Per evitar-ho, parla amb la teva mare, ella t'ajudarà a sentir-te bé de debò. També podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09) i us ajudarem. Molts petons!!