**PES**
Hola, tinc 14 anys i em dic Irene; medeixo 1,56 i peso 48kg, creus que aquest pes seria el pes adequat per la meva altura? Esque crec que hauría d'aprimarme uns cuants quilos, 3-4 perque soc baixeta i llavors s'em veuen les cuixes curtes i grassonetes, si fos més alta segurament s'em veuria més esvelta i més prima, pero nose...Tu que en penses?
Ah, i hi ha alguna manera d'aprimar les cuixes? Perque odio les meves cuixesss!
Gracies!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé per la teva alçada, estàs prima, és impossible que les teves cuixes siguin "grassonetes", així que no has de perdre res! A més, tampoc hi ha una manera d'aprimar o engreixar només les cuixes, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, com el que ja tens, és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar el cos, fent bicicleta, step o patinatge et posaràs en forma en general i, sobretot, les cames. Molts petons!!