Amor C❤️C❤️C❤️C❤️ MMMMMMMM
Hola, estic confusa.
Fa un any vaig fer una excursió i un sopar amb un grup que tinc dels pares. En L'excursió em vaig enamorar d'un dels nens, i aquest any hem anat a molts llocs tots els del grup i encara m'agrada, ara mes que lany passat. Mo paso súper be amb ell, i ell amb mi, i estic com Tonta davant d'ell i ell davant meu. El problema es que anem a escoles diferents, aleshores nose si li agrado i aquestes coses. Sempre anem a molts llocs amb aquest grup, som pares i fills. Com puc saber que li agrado? O que puc fer perquè vegi que a mi m'agrada i es fixi amb mi?
InterPersonal

Bona tarda guapa!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
De moment, dius que sou amics, aquest és un bon inici. Intenta que l'amistat vagi a més i, de mica en mica, mostra-li dissimuladament que potser t'interessa. Moltes relacions comencen per l'amistat, tu ja tens això guanyat!!
Si aneu a escoles diferents, intenta parlar amb ell per les xarxes socials (sense obsessionar-te!! només per anar mantenint el contacte de tant en tant quan no feu sortides amb els pares), pots tirar-li alguna indirecta, a veure com respon.... Llavors, en funció de si et segueix el rotllo o no, et pots plantejar dir-li que t'agrada!
Molta sort!!!!!
www.cosultajove.cat