Millor amic.
El meu millor amic i jo, portem tot l'estiu liant-nos i bueno, per mi no era res en especial, quan em sentia agust amb ell ens liavem però també he tingut el tipic summerlove i tal.. desde fa una setmana, diu que vol anar mes enllà, es a dir que vol passar a tenir una relació. El fet d'estar amb ell el trobo positiu perquè l'estimo i molt i estic enamorada però el que em fa més por és, i si ho deixem? No el vull perdre com amic però tampoc vull que es prengui malament el fet de no boler estar amb ell...
AJUDA.
Merci.
InterPersonal

Bona tarda Micalvo3,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
És normal que et sentis així. Quan iniciem una relació amb algú que prèviament ha estat molt amic nostre, sempre ens entra la por de pensar, què passarà amb la nostra amistat si alguna cosa no surt bé?
El primer que has de fer, és pensar si realment estàs enamorada d'ell. És fàcil confondre l'amor cap a un millor amic, amb alguna cosa més.
Si no vols estar amb ell, ja sigui perquè no vols posar l'amistat en joc, o pel que sigui, parla amb ell. Si sou molt amics, sigues sincera i explicar-li els motius reals de perquè no vols que inicieu una relació. Si ell està molt enamorat de tu, potser li fa mal, però estaràs sent sincera amb ell, que és el millor que pots fer si l'estimes. No és fàcil, però estaràs fent el correcte per tu, i per ell. Amb el temps ell ho entendrà!
Molta sort!!
www.consultajove.cat