Pares Separats
Hola, em dic Marc i tinc 14 anys.
Em vull fer una arracada, i el meu pare m'ha donat la seva aprovació però en canvi, ma mare ma donat un no rotund i això em fa molta rabia.
Volia preguntar si puc fer alguna cosa o si amb l'aprovació puc fer-me l'arracada encara que ma mare no em deixi.
Siusplau ajudeume!!
Gracies.
InterPersonal

Bona tarda Marc,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que estiguis confús amb aquesta situació, ja que no ha de ser fàcil fer una cosa sabent que un dels teus pares no està d'acord!
Intenta parlar amb la teva mare, intenta explicar-li el perquè vols fer-te l'arracada, pensa tots aquells arguments que creguis que la poden convèncer. Escolta-la tu també a ella, potser té bons motius per no voler que ho facis! A més a més, si veu que l'escoltes, segur que ella també t'escolta més a tu!
Tot i així, pensa que encara que de vegades els pares no es posin d'acord en les seves opinions, sempre volen el millor per nosaltres.
Molta sort Marc!!!
www.consultajove.cat