Amigues
hola! Moltes gràcies per llegir-me, d'acord el meu problema es que tinc una amiga que TOT el que faig hu ha de fer ella tambe, si faig ballet ella tambe si toco el violi ella tambe si porto aquella camiseta ella tambe l'ha de portar, hu sigui es IGUAL a mi M'hu copia tot i ja estic fins als nassos de ella que sempre fagi el mateix que jo, perque cada persona es única i te un estil diferent, ja entenc que vulgui se com jo o algu semblant pero ja no aguanto mes li he intentat de explicar moltes vegades que intenti ser mes original i tal pero diu que cada empresona es lliure a fer el que vol i que si a ella li agrada perque no pot comprar-so o fer-ho? Aixo vale pero ja cansa que sempre fagi el mateix que jo.
Siusplau digueume vostè que fer perque sinó jo exploto.
InterPersonal

Hola Alexandra,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, segurament tu dediques molt temps a escollir les coses que t'agraden o que vols fer i les medites, perquè creus que et defineixen i està molt bé!
Jo et diria que no et preocupéssis per ella, és possible que més endavant vagi veient que hi ha coses que li agraden més que d'altres o que prefereix fer altres activitats. Ja ho descobrirà ella. Difícilment et copiarà d'aquí a un any, ja veuràs.
Tu continua com fins ara, pensant i reflexionant el teu estil i els teus interessos, perquè en el fons, el què ens fa únics no són les coses que fem o deixem de fer, sinó la manera com pensem!
Una abraçada
www.consultajove.cat