:(
hola... hi ha una cosa que em preucupa mol m'agradaria que m'ajudesiu. Dons ja fa dos anys que no em sento bé amb el meu cos, em sento gorda, i be el que em passa es que medeixo 1,65m i peso 67 :'( nomes mirarme al mirall em fico a plorar. A mes jo faig 11 hores d'esport a la semana (basquet) pero no hi ha manera de baixar de pes tambe menjo de tot (equilibradament) i les "guarrades" no m'agraden. Que puc fer per baixar de pes o nose ajudeume nomes vui pesar 60... :(
Gracies.
Sara Bujalance

Hola irwin! El teu pes està bé, no t'has d'amoïnar! A més, ja fas tot el que s'ha de fer per mantenir un bon pes: menjar equilibrat i fer esport. De fet, recorda que la gent que fa molt esport (com tu) acostuma a pesar més perquè tenen més múscul i menys greix, i el múscul al ser més dens, pesa més i puja el pes. A més, has de pensar que el pes també depèn d'un tema genètic, la constitució, que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tan important que ens acceptem tal i com som per trobar-nos bé amb nosaltres mateixos. Valorat positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu. Pots demanar ajuda a familiars i amics), acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te com tothom, i rodejat de gent que et faci sentir bé. Parlar amb els amics i la família sobre com et sents també t'anirà bé per sentir-te bé. Molts petons!!