Amistat en perill
Hola!
Ultimament la meva ex millor amiga i jo ni ens avenim no puc estar sense ella ni amb ella, sempre ens enfadem per tonteries, i com que som quasi iguals, quan ens enfadem anem tirant les castanyes al foc, i no parem...Normalment ens explicavem els problemes hi ara estic molt agoviada entre ella i els estudis, que hem passa?Que puc fer per arreglaro?
InterPersonal

Bon dia Roxi,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, gràcies per escriure'ns.
És normal que amb les bones amigues hi hagi moments de tensió i enfado, però si sou bones amigues, no podeu deixar que això acabi amb la vostra amistat.
El meu consell és que si us estimeu i valoreu la vostra amistat, heu de parlar, solucionar el tema i començar de zero sense rancors. Digues-li com et sents, que no vols perdre-la i que tens ganes de tenir el seu suport i tornar-la a tenir com amiga! Busqueu maneres per gestionar les vostres discussions, tenir-les de tant en tant és normal, però si sou tan amigues, no podeu deixar que les discussions arribin tan lluny!
Molta sort!
www.consultajove.cat