Estic grossa?
Hola,tinc 14 anys. Tinc un dubte peso 57 kg i medeixo 1'70 cm,voldria saber si estic grossa? Es que no m'agraden gens les meves cames,ni la meva panxa,a m'agradaria a primarme que puc fer? La veritat es que alguna vegada m'he ficat els dits per a vomitar i ue aconseguit.Tinc una altre pregunta,que puc fer quan la meva avia/mare hem diu que m'estic quedant en res? Gracies i petooons :*
Sara Bujalance

Hola Petita Princesa! El que has de fer quan la teva àvia i la teva mare et diuen que t'estàs quedant en res és escoltar-les perquè estàs prima! NO necessites perdre res, si aprimes posaràs molt en risc la teva salut!. I molt important, NO vomitis! Vomitar no aprima (si coneixes a algú prim que vomita, està prim per altres motius, perquè el vòmit ni aprima ni engreixa). A més, provocar-se el vòmit és molt perillós i pot, fins i tot, dur-te a l'hospital, no ho tornis a fer. Per assegurar-te un bon pes només cal que mengis equilibrat i que facis esport habitualment. Molts petons!!