la meva mare
Doncs que ja faig 2n de la ESO i ma mare encara em mire el mobil i no ho soporto més. Ja vaig parlar amb ella pero esque no em fa gents de cas.
AJUDEUME!!!!
InterPersonal

Hola!!!
encara que et faci molta ràbia i que et sentis molt gran, la teva mare, segurament no et mira el mòbil per xafarderia sinó per protegir-te i per saber més coses de tu.
El meu consell és que et mostris molt oberta amb ella, que li expliquis coses teves, si sent que confies amb ella i que li expliques tot no tindrà tanta necessitat de mirar-te el mòbil.
És normal que els fills a l'adolescència necessitin més intimitat i s'allunyin dels pares, però això no és fàcil d'acceptar pels pares que encara us veuen petits i us volen protegir. No és fàcil el canvi de la falda de la mare a res, per tant has d'entendre que aquesta transició s'ha de fer a poc a poc. Mostra-li confiança i sigues propera amb ella i veuràs que a poc a poc t'anirà deixant més espai per les teves coses.
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat