M'han pillat
Hola! Tinc un gran problema, els meus pares m'han trobat un paquet de tabac i el 'caxarro' per tritural la maria. Realment fa moltissim que no fumo maria i el guardava per si algo... Però tabac en fumo habitualment i molt cops m'havien dit algo tipo: a què fas olor?
El cas és que no se com els hi puc dir que per molt que m'ho diguin no deixare de fumar i que ja soc concient del que faig sense que em castiguin... Em podries donar algun consell o ajudarme una miqueta?
Moltes Gràcies <3
InterPersonal

Hola!!! Si ja estàs enganxada al tabac per més que te'l facin deixar a la força no podràs, has de ser tu qui decideixi no fer-ho o deixar-lo.
Evidentment als teus pares no els fa cap gràcia que tinguis un vici com aquest, però arriben tard i hauran d'acceptar que amb un càstig no solucionaran el problema. Ara bé, no sé quina edat tens, però m'imagino que encara no ets major d'edat i vius amb ells, per tant, el que si poden fer és prohibir-te que fumis davant seu o no deixar-te tanta llibertat per fer la teva i això poc condicionar molt el teu consum.
El meu consell és que acceptis que tens un vici i que busquis la manera de deixar-ho, sobretot per tu. Aquestes coses les hem de fer en benefici propi, fumar no t'aportarà res positiu, al contrari, totes les conseqüències associades al tabac són negatives i perjudicials per la salut.
Val més que ho deixis!!
Marina Marull
www.interperonal.cat