Molts problemes una solució: VOSALTRES!! (Urgent siusplau contesteu.)
Hola, primer de tot donar les gràcies per llegir aquesta consulta. Pensava que no la contestarieu.
Bé la veritat esque tinc molts problemes i nomes vosaltres em podreu ajudar:
1- M'estic tornant boja? Cada nit m'imagino que el nen que em mola i jo sortim junts. No com un somni, jo estic desperta i parlo sola com si ell estigués devant meu o camino per la habitació com si estiguessim per la platja.
2- Ultimament s'em cauen molt els cabells, a la dutxa, quan em pentino, a classe..
3- Obsessió? Ho vull saber TOT pero TOT d'aquell nen que he dit abans. A les nenes de la meva classe ho dissimulen millor(que els agrada algú) pero jo no puc, em poso molt nerviosa, em tremolen les cames i si estic amb algú em poso molt pava, es a dir començo a riure per no res,.. etc
4-Infeccio? Hi ha hores que em pica molt l'ano. No se que pot ser..
Moltissimes grácies!
InterPersonal

Hola KissestotheMoon. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No t'estàs tornant boja. Quan ens agrada algú és normal que pensem en ell/a a totes hores, que ens imaginem fent coses amb aquesta persona, que desitgem compartir estones amb ell/a...Són fantasies que ens proporcionen sensació de plaer, diversió, que ens mantenen vius, per dir-ho d'alguna manera. També és normal que vulguis tenir informació d'aquesta persona, però vés en compte, jaque després pots caure en l'error d'obsessionar-t'hi i d'estar tot el dia pendent d'aquest "tema". Amb lo qual després t'hi poses nerviosa i deixes de fer altres coses en el teu dia a dia. És normal que notis cert nerviosisme quan estàs amb algú que et comença a agradar...Però, intenta relaxar-te una mica, distreure la ment amb altres coses i pensar que tot anirà bé (si és que hi ha d'anar). Lo dels cabells pot ser propi d'aquesta estació de l'any. Hi ha gent que els hi cauen més els cabell a la tardor i primavera. I en relació a lo de l'anus, i també això del cabell, et recomano que vagis al teu metge de capçalera (o pediatre) i ell valorarà el què s'ha de fer.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat